آشیانه ی کلاغ

در خرقه زن آتش که خم ابروی ساقی ... بر میشکند گوشه ی محراب امامت

آشیانه ی کلاغ

در خرقه زن آتش که خم ابروی ساقی ... بر میشکند گوشه ی محراب امامت

وقتی وزیر کشور مملکت...

1.عده ای به قصد طواف خانه خدا راهیه کوهستان های اطراف تهران شده ، به دنبال شخصی که ادعا می کند نایب امام زمان است ...

قطعه ای از سخنرانیه اون آقاه : "...من رفتم سوار بشقاب پرنده ی امام شدم ، فقط یه قسمت خیلی کوچک رو به تاسیسات ارتباطی اختصاص داده بودند ، بقیه اش یخچال و فریزر و وسایل راحتی و آسایش بود و تخت نبود که مبل بود اونم چه مبلایی..."

کلاغ :
پیدا کنید پرتقال فروش را !!!


2. وزیر کشور : "ما ثبت نام ها رو در سایت انجام می دیم ، استعلام ها رو با سایت انجام می دیم ، نتایج استعلام ها رو هم از طریق سایت می گیریم ..."


کلاغ :
1. خدا به خیر کند انتخابات بعدی را !!! (این روحیه ی ما ایرانیاست که نمی تونیم خوش بین باشیم )
2.وزیر کشور عزیز را توصیه می کنم یک دوره فشرده آشنایی با کامپیوتر بگذراند که انقدر نگوید سایت ،سایت ....


نتیجه گیری اخلاقی :::
به عنوان یک کلاغ متمدن ، افتخار می کنم در میان انسانهایی زندگی می کنم که اندازه یک کلاغ هم نمی فهمن و البته افتخار می کنم که میان افرادی زندگی می کنم که توهم اینکه می فهمن را نیز دارن...
نظرات 3 + ارسال نظر
حامد... سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 http://nasimekavir.blogfa.com/

سلام به شما دوست خوبم
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ، در صورتیکه صلاح میدانید آدرس زیر را تحت عنوان (جواب سوالات تبیان و آفتاب) درلینک خود قرار دهید . و

با پاسخ به سوالات تبیان اینترنت مجانی و جوایز دیگر هدیه بگیرید ، جواب صحیح سوالات را از وبلاگ زیر در یافت نمائید .

در ضمن برای ورود به سایت تبیان و آفتاب از قسمت پیوندهای روزانه همین وب سایت می توانید استفاده نمائید .

خدا نگه دارتان باشد.


جواب سوالات تبیان و آفتاب

http://nasimekavir.blogfa.com/

رضا سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:45 http://chaah.blogsky.com

به جست و جوی تو سر کشیدم از در و دیوار
سزد که منصب جاسوسی از کلاغ تو گیرم


فلک را سقف بشکافدی و طرحی نو بر انداخته ای
...
خیر است!

خیر است ؟ خیرنیست !

فلک ما را شکافته برادر ! به یاد محسن نامجو که می گوید : "هستی از ما [...] خورده ما از هستی..."

عطا سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:49 http://محفل

هه! هه...
خوشم میاد واسه مطلب های درست و حسابی ت هم کامنت تبلیغاتی می ذارن.

بی خیال بابا شوخی کردم... غرضم این بود بگم واقعا دردآوره که حرف خرافه باف ها این قدر توی این مملکت خریدار داره و دردآورتر از اون اینه که این حرف ها رو از زبون ادم های برجسته ی این مملکت هم می شه شنید. نمونه: سخنان مرحوم مشکینی بعد از عنایات شورای نگهبان به مجلس هفتم!

واقعا درد آوره !
گریه داره...برای این جماعت ، آخه می دونی ، ضد حال اینه که اینا جماعت بی سواد گره گوری نیستن که ، خیلی هاشون آدمای تحصیل کردن...ای خدا....

++++++++++++++++++++++++++++

این مطلب درست حسابیم نبود پسر ! میان اشغالا بود ندیدی مگه... ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد